חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מונטנגרו אטרקציות מומלצות

מה לעשות במונטנגרו? מה לראות במונטנגרו? לפניכם רשימת אטרקציות מומלצות במונטנגרו למטייל הישראלי >>

מונטנגרו מלאה בנופים טבעיים מדהימים ובנקודות ציון היסטוריות. הנה כמה מהאטרקציות שחובה לראות שכדאי לקחת בחשבון בעת תכנון הטיול:

העיר העתיקה של קוטור ומפרץ קוטור: העיר העתיקה של קוטור היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, הידועה בארכיטקטורה מימי הביניים ובמונומנטים ההיסטוריים שלה. מפרץ קוטור, המתואר לעתים קרובות כפיורד הדרומי ביותר באירופה, מציע נופים מדהימים ועיירות ציוריות לאורך קו החוף.

הפארק הלאומי דורמיטור: אתר מורשת עולמי זה של אונסק"ו הוא חלומו של חובבי טבע עם פסגות ההרים הדרמטיות, הקניונים העמוקים (כולל קניון נהר הטארה, אחד העמוקים בעולם), והאגמים הצלולים.

הפארק הלאומי Lovćen ומאוזוליאום Njegoš: הפארק מציע נופים מדהימים של מונטנגרו. המאוזוליאום של Petar II Petrović-Njegoš, הממוקם באחת הפסגות הגבוהות ביותר שלו, הוא אחד המונומנטים ההיסטוריים והתרבותיים החשובים ביותר במונטנגרו.

בודווה: עיירת החוף הזו ידועה בעיר העתיקה מימי הביניים השמורה שלה, בחופים החוליים ובחיי הלילה התוססים שלה. בקרבת מקום נמצא Sveti Stefan האייקוני, איון קטן עם כפר מבוצר מהמאה ה-15.

פרסט: עיירה מקסימה במפרץ קוטור, הידועה בארמונות הבארוק ובכנסיות שלה. מכאן, תוכלו לשוט בסירה לביקור בגברת שלנו של הסלעים, אי מלאכותי עם כנסייה ומוזיאון יפהפיים.

Cetinje: בירת המלוכה ההיסטורית של מונטנגרו, היא מארחת מוזיאונים רבים, מנזרים, והארמון המלכותי לשעבר.

הפארק הלאומי אגם סקאדאר: האגם הגדול ביותר בדרום אירופה הוא בית גידול מרכזי לציפורים. צאו לסיור בסירה ובקרו במנזרים היסטוריים באיי האגם.

מנזר אוסטרוג: בנוי לתוך צוק כמעט אנכי, זהו אחד האתרים הנוצרים האורתודוכסיים החשובים ביותר בבלקן ומספק נוף עוצר נשימה.

Stari Bar: עיר מבוצרת עתיקה בהריסות על ראש גבעה, המציעה נופים נהדרים של העיר המודרנית בר והים האדריאטי.

הפארק הלאומי ביוגרדסקה גורה: אחד משלושת היערות הבתוליים האחרונים באירופה, יש בו אגם יפהפה שאפשר להסתובב בו על טיילת עץ.

זכור לבדוק את מזג האוויר המקומי ואת שעות הפתיחה של האטרקציות הללו, מכיוון שהן עשויות להשתנות במהלך השנה. תהנה לחקור את ההיסטוריה העשירה והיופי הטבעי של מונטנגרו!

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במונטנגרו מתחילה כאן

דילוג לתוכן