חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסלול מעגלי מונטנגרו

סיכום טיול, טיפים והמלצות לטיול מעגלי ברחבי מונטנגרו:
טסנו למונטנגרו בדיוק לפני שבוע, אני ובעלי, אני בהריון הראשון חודש חמישי, חובבים טבע ונופים וגם חיי לילה וקצת עיר.
עשינו מסלול מעגלי, שכרנו רכב ב delta car הייני מאוד מרוצים. התחלנו בצפון, עלינו ל פלוז'ין. העיירה עצמה לא יפה או מעניינת במיוחד אבל שוכנת ליד נופים מרהיבים אז רק עצרנו שם לסופר והמשכנו קצת אחרי העיירה לעצירת פק"ל קפה
(#טיפ חשוב קחו איתכם פק"ל קפה לעצירות נוף מרהיבות באמצע הדרך)
משם המשכנו דרך כביש p14 לז'אבליאק, כביש מהמם הנופים מדהימים ומשתנים, הנהיגה קצת מאתגרת אבל פשוט נוסעים לאט ואי אפשר להפסיק להתפעל מהנוף באמת אחת הבחירות הטובות בטיול.
בז'בליאק היינו 2 לילות, בtourist info נתנו לנו את כל המידע והכווינו אותנו למסלולים קצרים עם view points יפייפיים (בחרנו בכאלה בגלל ההריון אבל יש שם מסלולים בדרגות קושי שונות, מסלולים ארוכים יותר או פחות).
משם המשכנו לקולאז'ין, דרך עצירה בגשר המפורסם מעל נהר טרה, וביקרנו בשמורת ביוגרדסקה גורה, עשינו מסלול קצר מסביב לאגם, בהתחלה לא כל כך מבינים על מה המהומה, אבל בהמשך המסלול יש חלקים מרהיבים עם צמחייה ייחודית ומעניינת.
הטבע במונטנגרו כל כך פראי, לא נגוע. ראינו כל כך הרבה פרפרים לאורך כל הטיול וזה כל כך כיף לטייל בטבע כשאתה כמעט לבד (הרבה פעמים היינו רק אנחנו במסלול הרגשה מדהימה)
בקולאז'ין ישנו בבקתה שהיא דמוי פטריה art apartment minic, צימר מהמם ממליצה בחום.
אח"כ המשכנו דרך אגם סקאדר לבודווה, האגם היה מרגיע וחביב, הראות היתה פחות לטובתינו, אבל היה כיף לשוט קצת והכפר ממש יפה.
הגענו לקראת הערב לבודווה, אין מה לעשות שם יותר מלילה אחד וגם על זה הייתי מוותרת, העיר העתיקה יפה אבל מאוד מתויירת וצפופה אז קשה להינות ממנה, הטיילת כמו באילת והפאבים שם לא כייפים במיוחד. רועשים מידי ואין אווירה. הפיצוי שלנו היה ביום למחרת כשהלכנו לחוף ploce.
החוף היה אחד המגניבים שהייתי בהם. עם מוזיקה מעולה ומסיבת קצף והיה פשוט מושלם.
אם אתם בעניין של מועדון לילה יש את הtop hill, רק תגיעו מאוחר, אנחנו הגענו בסביבות 12 והלכנו משם ב 1 כי עדיין היה ריק, הפאבים בטיילת נסגרים באחת..
יום למחרת המשכנו לקוטור דרך לובצ'ן, והיה מעולה. אם בבודווה לא זכרתי למה הגענו למונטנגרו, לובצ'ן היה תיזכורת מצויינת. עשינו שם מסלול של כשעתיים, גם דרך הtourist info, הנופים היו מרהיבים והדרך לקוטור עוצרת נשימה. בדרך למטה יש מסעדה על הקצה של הנוף, מומלץ בחום nevjesta jadrana
ואת 2 הלילות האחרונים העברנו בקוטור, טיילנו גם בפרסט, וטבלנו בים שם באזור פרסט.
קוטור היא אחת הפנינות שיצא לי לבקר בהן, אפשר לשוטט בה שעות וזה לא נמאס, יש שם אחלה פאבים עם אווירה כייפית של תרמילאים שמחים ושיכורים קלות. וגם מסעדות טעימות עם נגני סקסופון שעושים חשק להישאר לשבת עוד שעות ארוכות.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במונטנגרו מתחילה כאן

דילוג לתוכן