Search
Close this search box.

טיולים ואטרקציות באזור זבליאק, מונטנגרו

זבליאק הינה עיירה בצפון מונטנגרו המציעה עשרות טיולים, פעילויות, אטרקציות, נופים ושמורת טבע קסומה בשם דורמיטור שאסור לפספס!

ז'בליאק היא עיירה קטנה בצפון מונטנגרו, הידועה בפעילויות החיצוניות שלה וכשער הכניסה לפארק הלאומי דורמיטור, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. הנה כמה אטרקציות וטיולים מובילים בז'בליאק ובסביבתה:

הפארק הלאומי דורמיטור: פארק לאומי זה מציע יופי טבעי עוצר נשימה, עם הרים מחוספסים, קניונים עמוקים, יערות עבותים ואגמים צלולים. טיולי הליכה, רכיבה על אופני הרים ותצפית על חיות בר הן פעילויות פופולריות.

האגם השחור (Crno Jezero): במרחק הליכה קצר מ-Žabljak, האגם הקרחוני המדהים הזה הוא אחד המקומות המתויירים ביותר בפארק הלאומי דורמיטור. יש שביל הליכה מטופח סביב האגם.

קניון נהר טרה: זהו הקניון העמוק ביותר באירופה והשני בעומקו בעולם (אחרי הגרנד קניון). תוכלו להתפעל ממנו מגשר Đurđevića Tara או להתקרב עם טיול רפטינג במים לבנים.

מערת קרח (Ledena Pećina): ממוקמת על מורדות אובלה גלבה, הפסגה הגבוהה ביותר ברכס דורמיטור, מערת קרח מרשימה זו נגישה בטיול מאתגר.

סקי: ז'בליאק היא מרכז תיירות ההרים המונטנגרית ומציעה סקי וסנובורד נהדרים במהלך חודשי החורף.

Bobotov Kuk: הפסגה הגבוהה ביותר בפארק הלאומי דורמיטור, Bobotov Kuk מציעה טיפוס מאתגר עם נופים עוצרי נשימה.

קניון Nevidio: פנינה נסתרת זו מציעה חווית קניון מרגשת, כולל שחייה, טיפוס וקפיצה לבריכות שקופות.

גשר Đurđevića Tara: גשר קשת הבטון הזה על פני נהר הטארה מציע נופים מרהיבים של הקניון שמתחתיו. זה גם מקום פופולרי לקפיצת בנג'י.

זכרו, רבות מהפעילויות הללו דורשות רמת כושר ראויה וציוד מתאים, במיוחד אם אתם מטיילים או מטפסים. בדוק תמיד את תחזית מזג האוויר לפני היציאה לדרך, ושקול לשכור מדריך מקומי אם אינך מכיר את האזור.

בין אם אתם חובבי הרפתקאות או חובבי טבע, ז'בליאק וסביבתה מציעים שפע של אטרקציות שיבדר אתכם.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במונטנגרו מתחילה כאן

דילוג לתוכן