חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דיס המלצה השכרת רכב חברת Europcar

*אזהרה*אזהרה*אזהרה*
לא לשכור רכב מחברת Europcar בטיבאט!!!
אנחנו זוג בני 24-25 שמטיילים כרגע במונטנגרו ואשמח לשתף אתכם בעוגמת הנפש שחווינו מיד עם נחיתתנו במדינה המדהימה הזאת.
ראשית, אומר שאת הטיול תיכננו במשך כמה חודשים כך שלא סגרנו את המלונות והרכבים "ברגע האחרון". כחודש לפני הטיול שלנו, הזמנתי רכב דרך אתר europcar ושם ציינתי את הפרטים הבאים: פולקסווגן פולו(או רכב אחר בדרגה זו), אוטומטי, הוספתי תשלום על נהגת נוספת וציינתי כי היא תהיה בת 24, הסכום הכולל היה 166 יורו לכל התקופה.
לאחר הנחיתה הגענו לדלפק של החברה בשדה התעופה וקיבל את פנינו פקיד מאוד לא נחמד בלשון המעטה. מבחינתנו, רק רצינו לחתום על הטפסים, לקחת את הרכב ולהתחיל את החופשה שתכננו במשך זמן רב. במהלך השיחה, אותו פקיד טען כי עליי לשלם עוד 60 יורו כדי שהיא תנהג מכיוון שהגיל המינימלי הוא 25. אמרתי לו שיבדוק בבקשה שוב בפרטי ההזמנה כי אני זוכר שציינתי שהגיל המינימלי יהיה 24, הוא שלל את הטענה שלי.
למזלי, הדפסתי את פרטי ההזמנה לפני הטיסה ובדרך לחניון הרכבים בדקתי שוב את פרטי ההזמנה- וצדקתי!
חזרנו אל הדלפק אך הבחור כבר הלך, ביקשנו מנציגי חברה אחרת לקרוא לו והם אמרו כי הוא יגיע תוך מספר דקות- בפועל, חיכינו 30 דקות.
לאחר 30 דקות, כאמור, הגיע הפקיד החצוף שאפילו לא התנצל על הזמן שחיכינו בשבילו(תהיה הסיבה אשר תהיה, זה המינימום בהענקת שירות). הראתי לו את דף ההזמנה(בכנות, הוא רואה את אותם פרטים במחשב שלו רק שהפעם גם אני רואה ומחזיק את הפרטים ביד) ואז לפתע,שוב בלי להתנצל בכלל, הוא הדפיס טופס חדש שהסכום בו היה 60 יורו פחות מהטופס הקודם. לכן, הוא ייקרא מעכשיו הפקיד החצוף והעוקץ.
לצערנו, הסיפור לא נגמר כאן. לאחר שעברנו ניסיון עוקץ, הלכנו לקחת את הרכב ובאיחור של שעתיים וחצי להתחיל את הטיול שלנו. בחניית הרכבים, נציג החברה לקח אותנו לרכב והתחיל להסביר עליו כאשר רק לאחר כמה דקות שמתי לב שהוא מביא לנו רכב *ידני* ולא אוטומטי כפי שהזמנתי. הערתי לו על כך, ולאחר שיחת טלפון עם הבוס(שהוא אותו פקיד עוקץ חצוף) הוא טען כי אין לו רכבים אוטומטיים להציע לי בדרגת הרכב שהזמנתי.
אמרתי לו שזה לא ייתכן ושהזמנתי את הרכב כבר לפני חודש ושאני מבקש ממנו למצוא לי פתרון.הוא טען כי יש רכבים אוטומטיים אך אלו בדרגת רכב גבוהה יותר ממה שהזמנו(האמת שציפינו שישדרגו אותנו לדרגת רכב גבוהה יותר ולו רק כפיצוי כל עוגמת הנפש שנגרמה לנו בגללם כבר פעמיים). בחברה הזאת כנראה פספסו את השיעור של אדיבות, הענקת שירות וכל מה שקשור ביחסי לקוחות כי אותו נציג פשוט אמר לנו שאם אנחנו לא מעוניינים לשדרג, בתוספת תשלום כמובן, את ההזמנה(מישהו אמר עוקץ מספר 2?) אז אנחנו מוזמנים לגשת שוב לדלפק ולבטל אותה. הסברנו לו כמה השירות שלהם גרוע ושאנחנו נעשה הכל כדי שלא יזמינו מהם רכבים שוב ואז היה הקש ששבר את גב הגמל- "מה שאתם אומרים לא מעניין אותי, אני רק עובד פה והחברה לא שייכת לי". איזה נציג לקוחות שאתם מכירים היה עונה לכם בצורה כזאת?!
חזרנו לפקיד העוקץ והחצוף, שהחליט שיש איזו אות על דף ההזמנה שמסמלת הזמנת רכב ידני. בקצרה, חרטא מארץ החרטאות- זו ממש לא הייתה הפעם הראשונה שאני מזמין רכב בחו"ל ומעולם לא שמעתי את מה שהוא אמר, מה גם שאני זוכר בוודאות שרציתי רכב אוטומטי ולאורך כל ההזמנה וידאתי שזה מה שאני מזמין.
לסיום, לאחר ביטול ההזמנה והמון תסכול, ניגשנו לחברת AVIS שהסכימו לתת לנו הצעה לצרכים שלנו ותוך חצי שעה כבר עזבנו עם רכב נוח מאוד, חסכוני *ואוטומטי* את השדה והתחלנו את הטיול. אז לסיכום:
כמה זמן לקח התענוג עם חברת Europecar? נחתנו בשעה 12:30 ועזבנו בשעה 15:45 את השדה.
ניסו לעקוץ אותנו לפחות פעם אחת, ואני חושד שניסו גם פעם שנייה.
זלזלו במה שיש לנו להגיד ו… לא שמענו מהם אפילו התנצלות אחת. על כלום!
טיפ חשוב מספר 1: אם לא בא לכם להעביר 3 שעות של גרירת מזוודות בין דלפק החברה בשדה לבין מגרש החניה(כ-150 מטר כל כיוון), לחוות תסכול ועוגמת נפש- אל תזמינו מeuropcar טיבאט. ואם הזמנתם אז תבטלו ומהר.
טיפ חשוב מספר 2: תדפיסו בבית את פרטי ההזמנה כי לעולם אין לדעת באיזה פקיד תפגשו בדלפק הקבלה.
עוד מידע חשוב בנושא:
*גם אני שכרתי בארץ דרך. rent a car. הגעתי לפודגוריצה וביורופקאר אמרו שאני מעל גיל 75 ולכן לא אקבל את הרכב. נאלצתי לשכור מהארץ ממחיר מופקע! 300 יורו ל 8 ימים. תזהרו מהחברות האלו ….
*גם אנחנו חווינו ניסיון עקיצה בסניף europcar אבל בשדה התעופה של פודגוריצה.

העסקה בוטלה תוך איום שאפנה לנציגות העולמית ואדווח עליהם.
לא נעים להתחיל כך חופשה..
*הזמנו רכב דרך terrae car ברגע האחרון והכל פשוט היה מושלם.

השירות היה אדיב וטוב.
קבענו בשעה 11 ובשעה 11:00 הגיע הנציג למלון (הזמנו את האוטו למלון והחזרה במלון)
אותו דבר גם כשהחזרנו זה גם היה 11:00 ובדיוק על הדקה הגיע.
הם ביקשו 100 יורו פחות ממה שכל חברה אחרת ביקשה ועוד במיוחד עם נהג צעיר (21) וביטול השתתפות עצמית.
כשהאוטו הגיע היה חסר לו wifi והנציג זיכה אותנו במזומן ואמר לנו שאם זה חשוב ממש נוכל לדבר איתם יום למחרת ונקבל את ה wifi.
ובגדול לגמרי ממליץ עליהם. חברה ממש טובה
*גם לנו היה קטעים הזויים איתם לא היה גיפ אאודי רצו להביא לנו רכב קטן יותר אבל התעקשנו וקיבלנו בסוף לנדרובר.

זה רק בגלל שבעלי התעקש וזה לקח המון זמן…חשבתי שזה מיקריות ובעלי אמר שזה נסיון יפה אבל לא הסכים לוותר.
ואותו פקיד הזוי חצוף ושרות ממנו והלאה..

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במונטנגרו מתחילה כאן

דילוג לתוכן