חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול כוכב מונטנגרו במשך שבוע

גן עדן קטן וקסום בשם מונטנגרו: מדינה קטנה ויפה מלאה בחופים מהממים, חיי לילה מטורפים (בבודווה בעיקר), עיירות עתיקות ויפות, יערות כמו באגדות, אגמים ונופים עוצרי נשימה. יש בה הכל מהכל והיא נמצאת בסך הכל שעתיים וחצי טיסה מאיתנו (יש טיסות ישירות לבודווה של ישראייר).
עשינו טיולי כוכב מבודווה לשאר המקומות היפים, כולל שייט לחופים ואגמים, ביקור בעיירות יפות וגיחה יומית לצפון (עדיף להשאר ללון באזור לפחות ללילה, הנסיעה מבודווה מאוד ארוכה).
כמה טיפים:
בודווה– מבחינת חיי לילה, הם בהחלט יודעים לחגוג! יש המון מועדונים ופאבים בעיר העתיקה בבודוווה, חופים עם מסיבות מגניבות ואווירה טובה. זו עיר תוססת מלאת דוכנים, חופים, מסעדות, עיר עתיקה יפה, נמל.
טיסה– טסנו לטיוואט, חצי שעה נסיעה לבודווה (יותר בפקקים של אוגוסט). הטיסה הלוך עברה בצורה מסודרת ובחזור סיוט. עיכובים, חוסר ארגון וחנק בשדה.
מחייה- אטרקציות ומסעדות לא יקרות. כדאי ללון קרוב לעיר העתיקה בבודווה. לא ממליצה על המלון שלנו כי לא היה היסטרי.
מזג אוויר– חום אימים בשבוע האחרון ואפילו בצפון היה חם. שווה להתעדכן לפני שמגיעים.
מסעדות- פורטו וjadran בטיילת בודווה מצוינות. גם מסעדת riva טעימה אבל לוקח הרבה זמן עד שהאוכל מוכן.
קניות– לא המקום לקניות. בבודווה יש את קניון טי קיי פלאזה, בפודגוריצה את קניון דלתא סיטי. מחירים דומים לארץ ואופנה לא משהו.
מצרפת תכנית שבועית מסודרת:
יום ראשון- הגעה לבודווה- התארגנות קלה, סיבוב בעיר העתיקה היפה, הליכה על חומות העיר ומסלול דרך הסיטדלה ועד לפסל הרקדנית, שייט לחוף ניקולאי וסיבוב בחוף סלובנסקה. היינו במלון איברוסטאר עם רכב שכור…עשר דקות מבודווה..מומלץ!
יום שני– נסיעה למפרץ קוטור- טיוואט ופורטו מונטנגרו, פרסט ושייט לאי גברתינו של הסלע, העיר העתיקה קוטור.
יום שלישי– נסיעה לעיירה וירפאזר ושייט באגם סקאדר, העיירה בר כולל סיבוב בעיר העתיקה ותצפית על עץ הזית העתיק. שייט בערב בין חופים בבודווה
יום רביעי- נסיעה לעיר צטיניה, מערת נטיפים ליפה, שייט ברייקה צ'רניבקה ותצפית על המקום. לסיום, נסיעה לקניון דלתא סיטי בפודגוריצה (אין קניות מיוחדות בכלל).
יום חמישי- טיול יומי לצפון- תצפית על קניון מורצ'ה , עצירה בקולשיין, מסלול הליכה סביב אגם ביוגרדסקה גורה, גשר טארה, האגם השחור בשמורת דורמיטור והעיירה ז'בליאק.
יום שישי- נסיעה לדוברובניק בקרואטיה. בתקופה הזו יש המון פקקים בגבולות אבל העיר ממש יפה ומיוחדת.
יום שבת- יום אחרון לטיול- חוף סלובנסקה, שייט חופים פנורמי לחוף מילוצ'ר, סווטי סטפן, חוף הוואי ולבסוף עצירה בחוף ploce שהוא חוף עם מסיבות קצף מגניבות.
יום ראשון- טיסת צהריים מטיוואט.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במונטנגרו מתחילה כאן

דילוג לתוכן