חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול כוכב קוטור, מונטנגרו

אנחנו נסענו לצפון וחזרנו לפרודיצה. הטיול היה טיול כוכב. אני חושבת שבמפרץ קוטור ניתן להשאר יותר מרק טיול התרשמות ומשם ניתן לצאת ולחזור או לאחר שהייה בקוטור וסביבותיה להמשיך לדובאה ומישם להצפין לאגם סקדר והאגם השחור ולחזור. פשוט חשוב לנצל את הזמן ולא לחשוש מנסיעות.

שווה לטוס לשם ולהנות מהמקום המהמם הנופים הים אוירה ורק טיסה של שעתיים וחצי .המקומיים שם מקסימים ונחמדים.סופרים בשפע וגדולים ומגוון עצום שהופתעתי.

תמצאו שם נופים משגעים, צבעים מדהימים, שמורות טבע עיירות מקסימות, טיולי ג'יפים, רפטינג ( בעונה) שילוב של מאכלים מקומות ומחירים שווים לכל נפש!

תסעו לקוטור לעיר העתיקה , ותעלו למעלה עם רכב לכביש המפותל שמשקיף על כל המפרץ והפיורד המראה מדהים !! לא לוותר

צפון מונטנגרו מהמם: פארק דורמיטור בגבול עם סרביה מהמם, אפשר לבלות שם יומיים, ביוגרדסקה גורה -שצורת טבע מאד מרשימה, אגם סקדר. מדינה מאד יפה.

לעשות את השייט לחוף ניקולאי.הייתי לוקחת שייט חופים פנורמי ואז עוברים חלק מהחופים ומצלמים ובניקולאי אפשר לרדת וכל שעה יש שייט חזרה. יש מלא דוכנים בחוף, פשוט לקנות. המחירים נעים בין 5 לעשר יורו, תלוי איזה שייט וכמה זמן. לא יודעת מחירי מוניות, היו לי העברות דרך חבילת הנופש שהזמנתי.

הכי טוב טיול שאינו כוכב. 4-5 לילות בצפון ו2 לילות באיזור החוף. אם אתם בכל זאת רוצים טיול שהוא לא כוכב אז מומלץ מלון Avalla hotel נמצא צמוד לעיר העתיקה ועל היםםם מקסיםםם !!!  הכי מרכזי שיש.. מיקום הכי טוב בעיר.

האמת שפודגוריצה ממוקמת באזור לא רע.. מכל מקום במונטנגרו כל יעד הוא מרחק נסיעה של עד 3 שעות, ובפודגוריצה זה יכול להיות טוב.
אנחנו היינו ליד הרצג נובי שהיא מאוד רחוקה מהכל ועשינו טיול כוכב. הרבה שעות של נסיעה ביום, יכול להיות מאוד קשה לנהג אבל סך הכל עוצרים הרבה בדרך כי הדרך פשוט יפייפיה!

בפדוגוריציה יש קניון גדול תאמת לא יצאנו שם .בבדווה בנמל יש חנויות בגדים. איכות יוקרה ולא יקר .גם בבדווה ישנם חנויות נעליים ובגדים . מטרת הנסיעה היתה להנות מהנופים מהיופי של המקום.גם הרוטור יש קניות .בבדוווה בעיר העתיקה חנויות בשפע.

רק לקחת בחשבון שחניה בעיר קוטור בתשלום ולא בכל מקום ניתן לחנות. וזה קשה לדעת .. נראה לי רק המקומיים יודעים איפה אפשר אז חשוב למצא מלון עם חניה חינם.

קורונה: בדיקת קורונה לא רק בבודווה, בהרבה מקומות, אני עשיתי בקוטור. קל מאד מבקשים מהמלון שאת נמצאת בו לרשום אותך את מקבלת טופס והולכת לבית חולים שלהם.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במונטנגרו מתחילה כאן

דילוג לתוכן