חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

7 ימים במונטנגרו סיכום טיול

מסלול יום א'
נחיתה בטיואט קניית סים בקניון קמליה ויציאה לדרך לכוון צפון תצפית באגם סלנו עצירה בדרך לעוד כמה תצפיות מהממות ונסיעה למנזר אוסטרוג המדהים ומשם לפלוז'ינה לסכר מראיטינה ולדירה המקסימה Lux apartment Casablanca
מול אגם הפיבה .
יום ב'
התחלנו את הנסיעה מפלוזין דרך trsa עצרנו בדרך בתצפיות מדהימות נכנסו לעיירה קטנה nedajano דרך קניון Sušičko jezero יש אגם שפיספסנו ששם אפשר ללכת מסביב דרך הרי הדורמיטור הלכנו לאכול ב luna restaurant בז'בליאק מסעדה טעימה עם שירות נהדר ולא יקר חיפשנו דירה ומצאנו דרך בוקינג החלטנו שאנו רוצים לראות את הדירה לפני והמחיר אפילו היה יותר זול מבוקינג לאחר מכן הלכנו לאגם השחור לאחר ההצעה של הקופאי ללכת עד המפלים ולחזור באותה דרך מכיוון שהנעליים שלנו ירטבו אם נרצה לחצות את המפל הגדול לקחנו שמאלה לכיוון המסעדה ומשם הגענו בהליכה נהדרת ואיפה מאתגרת אם תרצו קחו ימינה מסלול יותר קל בערב הלכנו ל ora o מקום עם מוזיקה נהדרת כל המקומות פתוחים עד 23:00/24:00 בקיצור יום נפלא שום תמונה לא תוכל להביא את ההרגשה של מראה עיניים פשוט עוצר נשימה 😍❤️
יום ג
נסיעה מזאבליאק לגשר טרה המדהים יש מאחורי זה סיפור מדהים כדאי לכם לקרוא על זה החלטנו לעשות אומגה שהציעו לנו של חברת טרה שטוענים שהיא הכי ארוכה ללא עצירות 1.3 ק"מ עלות של 20 יורו לאדם אחרי התמקחות קטנה בדיעבד ה zip line הצהוב נראים יותר מקצועיים, המשכנו לכיוון mojkovac בדרך עצרנו כמה וכמה פעמים להשקיף על הנוף המדהים. mojkovac עיירה עם גשר היסטורי וסיפור על הפרטיזנים והאנדרטה שהוקמה לכבודם ליד הגשר.
המשכנו לאגם Biogradska gora עשינו את הטיול סביבו פגשנו בסלע שסותת בו פרצוף של דוב סך הכל שמורה נחמדה עם מסלול הליכה של שעה פלוס בערב כבר נכנסנו לקולאשין אכלנו
ב Slavija Restaurant ממש טובה וזולה הסתברויצאנו בערב כמנהגנו לחפש מקום עם מוזיקה יש את ה balkan מקום נחמד עם מוזיקה ברקע אבל אנחנו ישבנו ב Gorštak Pub גם מקום טוב עם אוכל ומוזיקה טובה.
הלכנו לישון עייפים ומרוצים ☺️.
יום ד
יציאה מקולאשין מדרימים לכיוון פודוגריצה בדרך כמובן עוצרים להתפעל מהנוף האינסופי האחסון במצלמה שובר שיאים ואני לא "מת" על לצלם יותר אוהב מראה עיניים אבל הפעם זה היה בלתי אפשרי אתה פשוט רוצה לקחת את זה איתך.
הגענו למפלי הניאגרה בפודוגריצה יש שם מסעדה על הנהר פשוט חלום המקום רק לשבת ולבהות ולשמוע את זרימת המים צריך ללכת לסוף המסעדה בעקבות רעש המים ושם נגלית עוצמת נפילת המים ועוד מקומות של בריכות ומפלים יותר קטנים ונהדרים צריך רק לבוא עם נעליים להליכה ולהזהר אבל זה שווה .
חזרנו למסעדה לאתנחתא עם קפוצ'ינו ועוגה שלא כדאי לפספס עוגת כרמל מופלאה ומומלצת.
לאחר התלבטות החלטנו שאנחנו עושים את השייט של כריסטיניה באגם סקאדר טלפנו לתאם ומשם זה כבר אהבה אשה מדהימה עם מלא אנרגיות שרוצה רק לעזור עם ידע עצום על הסביבה ועל כל נושא במונטנגרו ואהבה אמיתית לישראל לקחה אותנו לשייט של שעה באגם וממש נהנו גם מהשיחה וגם מהשייט נפרדנו ממנה ממש כמו חברים עם חיבוק גדול.
המשכנו לכיוון תצפית על חצי האי סבטי סטפן וירידה לבודווה למצוא דירה/ מלון הלכנו למלון oaza נחמד וזול בערב שוב כמנהגנו יצאנו לבלות יש פאב מסעדה jadran עם מוזיקה חיה וכיף של מקום ושם סיימנו את היום.
היום החמישי
החלפנו למלון דירות מדהים ufgu apartments דירה מדהימה וחדשה כולל חניה שזה עניין בבודווה ובכלל במונטנגרו 60 אירו ללילה ונסענו להר לובצ'ן עם עצירות לתצפיות מדהימות הר לובצ'ן עם סיפור היסטורי מהשומר בכניסה טיפוס של 461 מדרגות היה שווה לחלוטין איזה נוף איזה יופי מההר רואים את כל האיזור בראות טובה אפשר לראות את ההרים של קרואטיה הדרך ארוכה ומפותלת 25 פיתולים חזקים עם כביש צר אבל נוסעים לאט ובטוח וכיף עולמי .
לאחר הר לובצ'ן המשכנו לעצירת נייג'ושי עיירה קטנה ואוטנטית ומשם לקוטור עיר מדהימה צריך לשים את המכונית בחנייה 0.80 אירו לשעה ופשוט ללכת לאיבוד בתוך העיר העתיקה מדהימה מדהימה מדהימה ממש מרגישים היסטוריה עם חופש מלא גלריות מסעדות ברים קטנים ומלונות בוטיק גלידריות ורחובות צרים ויפים.
חיפשנו מסעדה והלכנו לBBQ Tanjga אחלה של מסעדת בשרים בעל הבית מאוד נחמד ואדיב מומלץ מאוד זה 2 דק' מחוץ לעיר העתיקה ליד המרינה.
לאחר ששבענו המשכנו לטייל עד הערב וחזרנו לבודווה החלטנו שאנחנו מתמקמים בדירה הנהדרת שלנו ומשם נצא לטיולים .
כמובן שבערב יצאנו שוב לבלות עם מוסיקה וקצת אלכוהול אולי קצת יותר חחח
במסעדת בר עם מוזיקה חיה שאנחנו כל כך אוהבים ושם גם סיימנו את היום המופלא הזה עייפים אך מרוצים מאוד ❤️🙏
היום השישי
מכיוון שלא הספקנו להכיר את העיר העתיקה של בודווה וגם לקחת את הזמן בכיף החלטנו להישאר בבודווה ללכת לים לעיר העתיקה וגם לראות את העיר העתיקה בלילה.
יום רגוע וכיפי.
וכמובן בלילה…מוסיקה וטיפה אלכוהול עם סלט יווני ושמח
היום השביעי והאחרון
החלטנו שנוסעים לראות את פורטונגרו ונעבור דרך טיווט האמת פורטונגרו מהממת כל האיזור יוקרתי יאכטות מפוארות מכוניות מפוארות מסעדות בתי קפה ומלונות חדשים ויפים בקיצור זה נראה עיר לעשירים עם תחושת חופששש ,משם המשכנו למעבורת שמחברת אותנו לצד של הרצגנובי כשהגענו ממש התאהבנו אנשים מאוד אדיבים ומסבירי פנים יש את התיאטרון הלאומי שלהם שנמצא במצודה ומסעדה נהדרת שבאמת כדאי לאכול בה Tri Lipe מסעדה ליד הים שיש בה הכל מאוכל מעולה עד שירות נהדר ומסביר פנים ולא יקרה מומלצת מאוד ליד הים 50 מטר מהטיילת לאחר זאת נסענו לעבר העיירה פראסט האמת אין סוף לעיירות הציוריות בכל אחת מהן אתה מתרגש מחדש גם אם הן דומות אבל שונות לאחר טיול בפראסט חזרנו לדירה והחלטנו ללכת לים ליד העיר העתיקה גם שם מצאנו חופים יפהפיים לי קשה קצת עם חוף שהוא לא חולי אבל היופי הזה וצלילות המים והניקיון של הארץ המדהימה הזאת בערב נפרדנו מהמסעדה פאב שהלכנו אליה ושם כבר נוצר קשר של חיבה עמוקה נפרדנו ממונטנגרו וכנראה שעוד נחזור אליה שוב .