חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול בצפון מונטנגרו

צפון מונטנגרו – טיול בצפון מונטנגרו לא רק בעיירה זבליאק Zabljak אלא פעילויות, נופים ואטרקציות נוספות הרבה יותר שווים מאיזור דרום מונטנגרו!

מונטנגרו היא מקום נהדר לטיול רגלי: מדינה שחצי האי הבלקני לעיתים קרובות מתעלם ממנה הפכה לאחת מערי ימי הביניים היפות והמקסימות בבלקן, מקוטור (שאולי שמעתם עליה) ועד לגבול מונטנגרו-סרביה היפה.

בהתבסס על הטיול האחרון שלי בצפון מונטנגרו והניסיון שלי בחודשים האחרונים, מסלול זה יעזור לך לראות הרבה יותר מהארץ בזמן קצר, מקוטור לזאגרב ובחזרה, בטיול אחד.

צפון מונטנגרו ידוע ביופיו הטבעי עוצר הנשימה, הכולל פארקים לאומיים מדהימים, אגמים בתוליים, הרים דרמטיים ועיירות היסטוריות מקסימות. להלן מסלול טיול מוצע שיאפשר לכם לחוות כמה מרגעי השיא של האזור:

  1. פודגוריצה – התחל את הטיול בעיר הבירה. זה מקום טוב להירגע, להסתובב ולהסתגל לקצב המקומי.
  2. Cetinje – סעו לכיוון Cetinje, בירת המלוכה העתיקה של מונטנגרו. הוא עשיר בהיסטוריה ומכיל מספר מוזיאונים וארמון המלוכה לשעבר.
  3. הפארק הלאומי Lovćen – בקרו בפארק הלאומי Lovćen, ביתו של המאוזוליאום Njegoš בשיאו, עם נוף פנורמי של מונטנגרו. הפארק מציע גם מסלולי הליכה ורכיבה על אופניים רבים.
  4. קוטור – משם סעו צפון מערבה לקוטור, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. למרות שמבחינה טכנית לא בצפון מונטנגרו, זה מקום שחובה לבקר בו. העיר העתיקה שלה מאופיינת ברחובות וכיכרות מפותלים, בניינים מימי הביניים ובמצודת קוטור המרשימה.
  5. הפארק הלאומי דורמיטור – לאחר מכן צפו צפונה לפארק הלאומי דורמיטור. פארק זה מציע טיולים מדהימים, טיפוס הרים והזדמנות לראות את קניון נהר טרה, הקניון העמוק ביותר באירופה. זבליאק, העיירה הגבוהה ביותר בבלקן, היא הבסיס המושלם לטיול בדורמיטור.
  6. האגם השחור (Crno Jezero) – בקרו באגם המדהים הזה, המכונה "היוסמיטי המונטנגרי" בשל יופיו הטבעי. הוא נמצא במרחק הליכה קצר מזבליאק ומציע מסלול קל וציורי סביב האגם.
  7. הפארק הלאומי ביוגרדסקה גורה – המשך לביוגרדסקה גורה, אחד משלושת יערות הגשם האחרונים באירופה. הפארק מכיל את אגם ביוגרדסקו, ויש עוד כמה אגמים קרחונים קטנים יותר בגבולות הפארק.
  8. Berane – סעו מזרחה ל-Berane לטעום מחיי העיר מונטנגרו בצפון. בקרו במנזרים בעיירה ובסביבתה למגע של חיי תרבות ורוח.
  9. Plav – סיים את המסע ב-Plav, עיירה הממוקמת בחלק הצפון-מזרחי של מונטנגרו. בקרו באגם פלאב ובהרי פרוקלטיה, הידועים גם בשם "האלפים הדרומיים" בשל יופיים המחוספס.

מסלול זה נותן שילוב טוב של הרפתקאות חוצות, אתרי תרבות ורגיעה. זכור להתאים את מסלול הטיול שלך בהתאם להעדפותיך ולזמן שיש לך לטיול. תהנה מהמסע שלך!

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במונטנגרו מתחילה כאן

דילוג לתוכן