חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מונטנגרו המלצות לטיול

נסיעה למונטנגרו בפעם הראשונה היא חוויה מרגשת, שכן המדינה מציעה שילוב מגוון של עיירות היסטוריות, חופים יפים, פארקים לאומיים מדהימים וכפרים מקסימים. הנה כמה המלצות לטיולים שיעזרו לך להפיק את המרב מהביקור הראשון שלך:

מתי ללכת: הזמן הטוב ביותר לבקר במונטנגרו תלוי במה שאתה מתכנן לעשות. עבור חופשות חוף וספורט מים, חודשי הקיץ החמים (יוני עד אוגוסט) הם אידיאליים. לטיולים, עונות מומלצות (מאי, יוני, ספטמבר ותחילת אוקטובר) מציעות טמפרטורות נוחות יותר.

ערים ועיירות לביקור:

פודגוריצה: אמנם לא יעד תיירותי מוביל, אבל עיר הבירה מציעה כמה אטרקציות ומהווה נקודת התחלה טובה לחקר המדינה.

קוטור: אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, קוטור ידועה בעיר העתיקה המדהימה שלה ובנופי המפרץ הדרמטיים שלה. טיול רגלי עד למבצר סן ג'ובאני הוא חובה לנוף עוצר הנשימה של מפרץ קוטור.

בודווה: בודווה מפורסמת בזכות העיר העתיקה ההיסטורית שלה, החופים היפים וחיי הלילה התוססים שלה. גם Sveti Stefan הסמוך, מלון אי ייחודי, שווה ביקור.

פרסט: עיירת החוף המקסימה הזו במפרץ קוטור מפורסמת בשני האיים הקטנים שלה, סנט ג'ורג' וגברתנו של הסלעים, שבהם תוכלו לבקר בסירה.

Cetinje: בירת המלוכה לשעבר של מונטנגרו, Cetinje היא עיר קטנה מלאה במבנים היסטוריים ומוזיאונים.

אטרקציות בחוץ:

הפארק הלאומי דורמיטור: אידיאלי לאוהבי חוצות, פארק זה מציע טיולי הליכה, רפטינג בקניון נהר טרה וסקי בחורף.

הפארק הלאומי אגם סקאדאר: תוכלו לקחת סיור בסירה כדי ליהנות מהיופי של האגם, לצפות בחיי הציפורים המגוונים ולבקר במנזרים ההיסטוריים באיי האגם.

הפארק הלאומי Lovćen: ביתו של המאוזוליאום של Njegoš, אליו תוכלו להגיע בטיפוס של 461 מדרגות לתצפית פנורמית על המדינה.

מטבח מקומי: אל תחמיצו לנסות מנות מסורתיות כמו Njeguški pršut (בשר חזיר מעושן), Kacamak (קמח תירס עם תפוחי אדמה וגבינה), ו-Pljeskavica (גרסה מקומית של המבורגר).

התניידות: מונטנגרו היא מדינה קטנה, וקל יחסית להתמצא באוטובוס או ברכב. השכרת רכב מעניקה לך את הגמישות לחקור בקצב שלך.

מנהגים מקומיים: המונטנגרים ידועים באירוח שלהם. מקובל לברך אנשים בלחיצת יד ולהגיד 'שלום' ו'להתראות' בכניסה או יציאה מחנויות.

הישאר בטוח: מונטנגרו היא בדרך כלל מדינה בטוחה לתיירים. עם זאת, כמו בכל מקום, שימו עין על החפצים שלכם במקומות צפופים, והיזהר בעת נסיעה, מכיוון שהכבישים המקומיים יכולים להיות צרים ומפותלים.

תהנה מהטיול הראשון שלך למונטנגרו! זו ארץ יפהפיה עם הרבה מה להציע.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במונטנגרו מתחילה כאן

דילוג לתוכן