חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מונטנגרו וקרואטיה

מסלול טיול מומלץ מוכן לקרואטיה ומונטנגרו? שתי מדינות בטיול אחד זה פשוט חוויה! טיול אל מונטנגרו וקרואטיה זו חוויה לכל החיים!

שילוב של טיול בקרואטיה ומונטנגרו מציע את המיטב של הים האדריאטי, מעיירות הרשומות על ידי אונסק"ו וערים תוססות ועד פארקים לאומיים וקווי חוף יפים. להלן מסלול מומלץ ל-14 יום:

יום 1-3: דוברובניק, קרואטיה

התחל את המסע שלך בעיר היפה דוברובניק. חקור את העיר העתיקה של העיר, הלכת לאורך חומות העיר לתצפיות מרהיבות של הים האדריאטי, ולקחת רכבל עד להר סרדה לנוף פנורמי. אם אתה מעריץ של "משחקי הכס", צא לסיור בנושא כדי לראות כמה ממקומות הצילום של הסדרה.

יום 4: טיול יום לאי לוקרום או איי אלפיטי, קרואטיה

צאו לטיול יום במעבורת מדוברובניק לאי לוקרום הסמוך או לאיי Elaphiti לקצת רגיעה וטבע.

יום 5-7: ספליט, קרואטיה

קחו אוטובוס או סעו לספליט, עיר היסטורית נוספת. בקרו בארמון דיוקלטיאנוס, טיילו לאורך נמל ריבה, וצלו במעלה גבעת מרג'אן לשקיעה.

יום 8-9: האי חוואר, קרואטיה

קחו מעבורת מספליט לאי Hvar, הידוע בחיי הלילה התוססים שלו, החופים המדהימים ושדות הלבנדר.

יום 10-11: קוטור, מונטנגרו

נוסעים דרומה לעיר קוטור במונטנגרו. חקור את העיר העתיקה, טפס אל מבצר סן ג'ובאני עבור נופים עוצרי נשימה, ובקרו במוזיאון החתולים.

יום 12: טיול יום לפרסט, מונטנגרו

צאו לשיט בסירה לעיירה הסמוכה פרסט, ובקרו באי גבירתנו של הסלעים.

יום 13-14: בודווה, מונטנגרו

סיים את הטיול בבודווה, הידועה בחומות העיר מימי הביניים, בחופים היפים ובחיי הלילה התוססים שלה.

עצות לטיול:

תלוי מאיפה אתה נוסע, ייתכן שיהיה נוח יותר לטוס לדוברובניק ומחוץ לפודגוריקה, או להיפך, כדי למקסם את זמן החופשה שלך.
אם נוהגים, ודא שהסכם השכירות שלך מאפשר נסיעות חוצות גבולות. זכור כי בעונת השיא, מעבר הגבול עשוי להימשך זמן מה.
בדוק את עצות הנסיעה וההגבלות העדכניות של COVID-19 לפני תכנון הטיול שלך.
גם קרואטיה וגם מונטנגרו משתמשות במטבעות שונים. קרואטיה משתמשת בקונה הקרואטית (HRK), ומונטנגרו משתמשת באירו (EUR).
כבד תמיד את המנהגים והתקנות המקומיים כדי לשמר את המיקומים המדהימים האלה.
זכרו, מסלול זה הוא רק קו מנחה. יש כל כך הרבה מה לחקור בשתי המדינות, ואתה יכול להתאים את התוכנית הזו כך שתתאים לתחומי העניין, הקצב וסגנון הנסיעה שלך. תהנה בטיול!

==

מבין שני אלה, דוברובניק היא היעד האטרקטיבי ביותר עבור תיירים ממונטנגרו, המשרתים על ידי מספר מעורר קנאה של טיסות מדי שנה. טיסה לדוברובסניק ונסיעה בין דוברובסניק לקוטור היא הרבה נוחות ונוחות במעבר הגבול הקרואטי-מונטנגרי.

אם אתם מתכננים לעשות זאת

עדיף לדלג על כמה ימים בסלובניה ולבקר בחצי האי איסטריה ובאגמי פליטביצה. מעבר שיבולת השועל האדריאטי אומר שכדאי ללכת לפסגות הגבוהות של הר הרצג, הפסגה הגבוהה ביותר במונטנגרו ויעד תיירותי פופולרי. התחל בזאגרב, נסיעה באוטובוס לדוברובניק ובהמשך דרומה למונטנגרו. לאחר שאספתם את רכב ההשכרה שלכם בדוברובסניק, הרימו אותו במעבר הגבול של הרק והמשיכו בסיור לחקר חצי האי איסטריה ואגם פליטסביצה לפני שיסיימו בקוטור, העיר השנייה בגודלה בקרואטיה עם יותר מ -1,000 תושבים.

מדוברובניק תעבור דרך מונטנגרו

שם תוכל לשתות קפה בנוף ההררי לפני שתגיע למעבר הגבול עם בוסניה והרצגובינה. כשמגיעים לקצה הדרומי ביותר של קרואטיה, סעו דרומה בדרך לקוטור, חולפים על פני העיר זאגרב, בירת המדינה, ואז מעל מעבר שיבולת השועל האדריאטי כדי להגיע למעבר הגבול בבוסניה והרצגובינה.

מעברי הגבול העיקריים בין קרואטיה למונטנגרו ממוקמים על הכביש המהיר האדריאטי בין דוברובניק להרצג נובי

אם אתם עוברים את הבלקן, אחד מהם יכול להיות עמלות גבוהות וביטוח, אז קחו אוטובוס מקרואטיה כדי לעבור לדובובניק ואז רכב במונטנגרו. ברלה ממוקמת ליד דוברוק וספליט, בה תוכלו לבקר ברכבת, באוטובוס או אפילו ברכב מהעיר זאגרב. ניתן גם לשכור רכב בקרואטיה אם ברצונכם לנסוע רק מאחת הערים החשובות במדינה, כמו זאדאר או קוטור, אך רק למספר שעות.

ישנם דרכי מילוט אפשריות

אבל החלטתי לחצות את הגבול ולנסוע לדוברובניק, כי הטיסות למונטנגרו הן נדירות מאוד. אם אתם טסים מליובליאנה (סלובניה) או מדוברוק (קרואטיה), יש טיסות תכופות הרבה יותר במונטנגרו והמסלול עובר בעיר זאגרב, משם תוכלו להגיע באוטובוס או ברכב. יש כמה אפשרויות טיסה אפשריות, אך בדוק אם ישנה אחת שתואמת את לוח הזמנים שלך. במהלך שהותכם בדובובניק תוכלו למצוא מידע נוסף אודות אוטובוסים ושירותים אחרים באזור באתר תחנת האוטובוסים דוברבניק.

אפשר לעבור לבוסניה והרצגובינה

אלבניה או קרואטיה, אך למרבה הצער אין תחבורה ציבורית בין קרואטיה למונטנגרו. אם אתם מתכננים לבקר במונטנגרו ביאכטה, עליכם לזכור זאת, מכיוון שלמרבה הצער אין תחבורה ימית ציבורית בין קרואטיה לאנגרו, לכן מוצעות טיולי סירה מאורגנים מלובליאנה (סלובניה) לדוברובניק (קרואטיה) או מדוברבניק לזגרב. (סרביה). בדוק את ההקדמה לסיור בדובובניק והתאים את הסיור שלך כך שיתאים לאינטרסים שלך.

כל מה שאתה צריך כדי לתכנן את הטיול שלך לקרואטיה ומונטנגרו כלול במדריך מפורט ומעשי זה. מסלול הנסיעה בכביש לוקח אתכם לאטרקציות המרכזיות בשתי המדינות, ורשימת אריזה מוצעת ניתן למצוא בחבילת פרטי הלקוח.

אתר הנופש מונטנגרו ממוקם על הגבול המערבי, והעקיפה כוללת ביקור באתר מורשת עולמית של אונסק"ו החומה הסינית בזאגרב.

בהמשך יצאנו לטיול

שארגנו שוב עם הפארק הלאומי פליטביצה היפה, בו ביקרנו השנה. ביקורנו בקרואטיה לא היה מושלם ללא זמן מה בפארק הלאומי פל איטוויצה. מיטב קרואטיה הוא גם אחד המקומות הטובים ביותר בעולם להגן על עצמך, תלוי בביקורכם. כשאתה עושה את הדרך מרוביני לזאדר, עצור לחקור את היופי עוצר הנשימה הזה בזמן שאתה מטייל לאורך קו החוף.

בוסניה והרצגובינה

היא מדינה יפהפייה עם סיפור לספר, ומונטנגרו מלאה בהפתעות, אבל קרואטיה היא השמחה לגלות. אתרי הנופש בחוף הים האדריאטי של קרואטיה הופכים לאתרי תיירות במונטנגרו. שתי המדינות, קרואטיה ואנגרו, מחוברות על ידי כבישים מהירים וממוקמות באותו אזור בעולם, למעט סרביה וקרואטיה, שם אינן מחוברות. הצלחנו למצוא את קולאסין זאבליאק בנסיעה מדוברובניק לקולה זאגרב, בירת קרואטיה.

בסך הכל

זה היה טיול נהדר ואם אתה נוסע לקרואטיה, אני ממליץ בחום על קוטור במונטנגרו. אם תחליט להשקיע יומיים נוספים כדי לראות את הכביש המהיר K ולנסוע מקרואטיה לפליטביצה שבחצי האי איסטריה, זה יהיה נהדר. הייתה לנו גם ההזדמנות לבקר בקולאסין זאבליאק, בקולה זאגרב, בירת קרואטיה ובמקומות אחרים במדינה.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במונטנגרו מתחילה כאן

דילוג לתוכן